Pelan Postpaid Termurah, Cuma RM8!


Assalamualaikum wbt & salam sejahtera,

Hujung bulan lepas saya mengikuti satu kursus takaful am di Kuantan. Salah seorang ejen takaful yang turut sama berkursus telah memperkenalkan satu pelan ‘postpaid’ termurah, bermula RM8 sebulan oleh Red One.

Setelah melihat brosur dan mendengar penjelasan beliau, saya tertarik kerana ia begitu menjimatkan dan memberi lebih nilai untuk wang saya!

Dulu saya perlu membayar lebih kurang RM80 sebulan minima untuk pelan panggilan dan data. Kini saya cuma perlu membayar RM40 sebulan, jimat bukan?

Yang paling menarik ialah kita boleh berkomunikasi sesama peserta RED ONE secara PERCUMA!

Red One: Panggilan Percuma

Red One: Panggilan Percuma

Saya sudah bertukar kepada Red One, isteri saya juga, adik saya,  jiran saya dan ramai lagi insyaAllah. Ini pasti mengeratkan hubungan kekeluargaan kerana tidak perlu berkira-kira untuk membuat panggilan telefon dan menjimatkan belanja keluarga.

Untuk menyebarluaskan lagi manfaat ini, saya sendiri telah mendaftar sebagai ejen jualan Red One, jadi boleh hubungi saya untuk aktifkan talian Red One anda hari ini:)

APA KELEBIHAN RED ONE?

1. Komitmen bulanan rendah, bermula RM8 sebulan – panggilan percuma 53 minit sebulan ke rangkaian lain, selepas itu caj cuma RM0.15 seminit.

2. Boleh kekal nombor sama atau pilih nombor baru.

3. Boleh pindah nombor ‘prepaid atau postpaid’, kecuali jika masih ada kontrak.

4. Panggilan PERCUMA seluruh Malaysia tanpa had sesama Red One.

5. Panggilan bawah 30 saat caj cuma 8 sen dan 1 minit 15 sen.

6. Data tanpa had internet cuma RM30 sebulan. Boleh tingkatkan ke 2, 3 atau 5gb.

PELAN RED ONE

Ada 3 pelan utama: RM8, RM58 atau RM88.

Boleh pilih pelan data seperti dibawah mengikut keperluan anda.

Pelan Red One

Pelan Red One

BAGAIMANA UNTUK SERTAI?

NOMBOR SEDIA ADA: PREPAID

1. Sertakan salinan kad pengenalan depan dan belakang. Anda boleh kekal nombor sedia ada atau boleh pilih nombor baru. Untuk nombor baru, anda perlu beri 4 digit terakhir untuk saya ‘search’ masih ada atau tidak. Salinan kad pengenalan perlu dipalang ‘Red One‘ dan boleh emel ke nafandi@gmail.com atau Whatsapp 019-985 5546.

2. Berikan butiran nama, alamat, emel, nama ibu, nombor telefon dan pelan pilihan termasuk data (jika ada) untuk pengisian borang pendaftaran.

3. Bayaran pendaftaran RM10 dan deposit RM25 jika tiada ‘blacklist’. Jika ada ‘blacklist’ masih boleh daftar cuma deposit RM50. Saya boleh memeriksa status ‘blacklist’ melalui nombor kad pengenalan yang diberi.

4. Lebih jimat untuk daftar serentak 2 nombor kerana nombor ke-2 dikenakan bayaran pendaftaran cuma RM10, jadi jumlah RM45 atau RM60 jika di’blacklist’.

5. Bayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank 156169065574 atas nama Nor Afandi Hamzah

6. Berikan alamat untuk penghantaran simcard anda melalui courier.

NOMBOR SEDIA ADA: POSTPAID

1. Pastikan bil semasa dibayar penuh terutama tunggakan, jika ada tunggakan pertukaran akan ditolak. Pastikan juga anda sudah tiada kontrak dengan syarikat sedia ada.

2. Sertakan salinan kad pengenalan depan dan belakang dan juga bil telefon yang ada nombor akaun. Salinan kad pengenalan perlu dipalang ‘Red One‘ dan boleh emel keduanya ke nafandi@gmail.com atau Whatsapp 019-985 5546.

3. Berikan butiran nama, alamat, nama ibu, emel, nombor telefon dan pelan pilihan termasuk data (jika ada) untuk pengisian borang.

4. Bayaran pendaftaran RM10 untuk satu nombor dan boleh daftarkan nombor seterusnya sehingga 6 talian dengan bayaran pendaftaran RM10 setiap satu.

5. Bayaran boleh dibuat melalui akaun Maybank 156169065574 atas nama Nor Afandi Hamzah.

6. Berikan alamat untuk penghantaran simcard melalui courier.

Perlu bantuan? Whatsapp 019-985 5546

Perlu bantuan? Whatsapp 019-985 5546

Aktifkan nombor Red One anda secepat mungkin untuk penjimatan yang nyata!

Leave a Reply

