Geran di bank boleh?


“Assalamualaikum bos.
Geran ada di bank boleh hidup roadtax ke?”

==========

Itu komen yang saya terima semalam daripada seorang sahabat FB.

Jawapannya BOLEH.

Cuma WhatsApp salinan geran/’cover note’ untuk saya kira terlebih dahulu berapa jumlah semua takaful dan cukai jalan secara percuma.

Saya akan rujuk berapa NCD dan juga harga semasa kereta.

Jika setuju baru buat. Jika tidak setuju tidak mengapa.

Penghantaran ke seluruh semenanjung Malaysia. Pedalaman mungkin 2-3 hari dan bandar ada yang 3 jam sudah dapat seperti di Tanah Merah Kelantan. Pekan tempat saya pun boleh dapat dalam hari yang sama jika buat sebelum pukul 12 tengahari. Jika tergesa-gesa ingin dapat dalam pukul 10 pagi pun boleh insyaAllah.

Jadi jika anda ingin dapatkan khidmat saya, cuma WhatsApp dokumen tersebut ke 019-985 5546.

Pagi ini akan selesaikan dulu pembaharuan takaful Viva seorang klien di Kuala Lumpur. Sebelum uruskan Wira seorang guru di Pekan.

Nor Afandi Hamzah
Etiqa Takaful

#renewroadtaxviawhatsapp #ejeninsuranstakafulkeretaonline #renewroadtaxonlineKL
#freequotationtakafulandroadtax

Leave a Reply

